Hoppa till innehåll

Gta Sa När Kommer Det Till Pc?


SlippinG
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 45
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst PatrikDenStore

Jag kan lova att det kommer te PC, för så vare med de andra GTA- Spelen oxå ..

 

GTA Vice City, sa dem bara vara exklusiv te PS2, men sen några månader senare släpptes det till PC iaf... Och nu om nån månad, så kommer det släppas till Xbox oxå ... Så ni ser ...

 

Samt har alla andra GTA- Spel oxå kommit te PC, då menar jag GTA 1, 2 och III, så lixom, varför skulle dem helt plötsligt sluta göra GTA spelen till PC nu för??

 

... GTA San Andreas kommer komma te PC ...

 

 

 

Men när jag väl passar på att skriva ett inlägg här så kan jag informera er lite om vad som kommer vara nytt på "San Andreas" ...

 

För det första så kommer du bli tvungen att "äta" för att kunna överleva.

 

Sedan så kommer det vara tre stycken öar som på GTA III, skillnaden e att varje ö kommer vara sex gånger större än öarna ni sätt tidigare på GTA III och GTA Vice City!

Öarna kommer heta och föreställa Los Santos (Los Angeles), San Fierro (San Fransisco) och Las Venturra (Las Vegas).

 

Samt säger dem att det kommer finnas med ett berg i spelet, ett stort berg som vi aldrig sätt tidigare i ett GTA Spel förr, ett "coolt" berg (enligt dem), som man kommer kunna ta sig upp för, osv ...

 

Allt detta kan ni läsa mer om på ... GTA: San Andreas

 

Av alla nya Fordon så kommer bla. cykel finnas med ...

http://www.eurogamer.net/assets/articles/a55540/carljohnsone3.jpg

Redigerat av PatrikDenStore
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Golden Star

Jag kan lova att det kommer te PC, för så vare med de andra GTA- Spelen oxå ..

 

GTA Vice City, sa dem bara vara exklusiv te PS2, men sen några månader senare släpptes det till PC iaf... Och nu om nån månad, så kommer det släppas till Xbox oxå ... Så ni ser ...

 

Samt har alla andra GTA- Spel oxå kommit te PC, då menar jag GTA 1, 2 och III, så lixom, varför skulle dem helt plötsligt sluta göra GTA spelen till PC nu för??

 

... GTA San Andreas kommer komma te PC ...

 

 

 

Men när jag väl passar på att skriva ett inlägg här så kan jag informera er lite om vad som kommer vara nytt på "San Andreas" ...

 

För det första så kommer du bli tvungen att "äta" för att kunna överleva.

 

Sedan så kommer det vara tre stycken öar som på GTA III, skillnaden e att varje ö kommer vara sex gånger större än öarna ni sätt tidigare på GTA III och GTA Vice City!

Öarna kommer heta och föreställa Los Santos (Los Angeles), San Fierro (San Fransisco) och Las Venturra (Las Vegas).

 

Samt säger dem att det kommer finnas med ett berg i spelet, ett stort berg som vi aldrig sätt tidigare i ett GTA Spel förr, ett "coolt" berg (enligt dem), som man kommer kunna ta sig upp för, osv ...

 

Allt detta kan ni läsa mer om på ... GTA: San Andreas

 

Av alla nya Fordon så kommer bla. cykel finnas med ...

http://www.eurogamer.net/assets/articles/a55540/carljohnsone3.jpg

man visste ju om det där! <_< och det e inte öar, utan tre städer!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst PatrikDenStore

Tre stycken städer som ligger på en varsin ö, ja ...

 

Och jag informera dem som inte visste d där, dem som redan vet behöver inte lägga sig i ... <_<

Redigerat av PatrikDenStore
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Golden Star
(j0hn @ 08/06-2004 16:59:03)

Tre stycken städer som ligger på en varsin ö, ja ...

 

Och jag informera dem som inte visste d där, dem som redan vet behöver inte lägga sig i ...  <_<

Det är sagt att det ska vara landsbygd mellan städerna = Inga öar.

ja, det har ju jag försökt att säga! <_< <_<
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

well, I don't care, cuz u know nothing ... d där e bara gissning, behöver inte alls finnas hav vid LA lr San Fierra ..

Du sa det ju själv, om det inte finns hav varför skulle det då finnas båtar?

Antagligen finns det hav, kanske några mindre öar (ute i haven), kanske sjöar?

Redigerat av j0hn
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Golden Star

well, I don't care, cuz u know nothing ... d där e bara gissning, behöver inte alls finnas hav vid LA lr San Fierra ..

det finns ju hav vid LA och san fransisco! <_<
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...