Erik1001 Skrivet 15 November 2003 Rapport Dela Skrivet 15 November 2003 Tja! jag har fastnat på en level på MOHAA, nummer 1. på den banan ska man först hindra tyskarna från att spränga en bro, när man har gjort det kommer en stulen King Tiger tank och hjälper till. När tanken har kommit kommer det as många tyska tanks. Jag har slagit ut ca 3 stycken. Sen sprängs Allies tanken, på objecktive står det att man ska fixa artelleri..vad ska man göra :?: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 15 November 2003 Rapport Dela Skrivet 15 November 2003 Du ska först hindra tyskarna att spränga bron, fixar du lätt med krypskyttegeväret, sen då och då tar du fram din FÄLTKIKARE. ANvänd den, rikta mot stridsvagnarna, och tryck på en knapp.. Tror det är Use knappen. E, eller högra musknappen. DÅ du... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erik1001 Skrivet 15 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2003 Det kommer ju hur många jäva tanks som helst när slutar dem att komma? Tigern förlorar ju hälsa hela tiden :cry: *Offtopic* Jävligt många poäng du har :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 15 November 2003 Rapport Dela Skrivet 15 November 2003 öhh jag vet inte, men tillsut tar dem slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erik1001 Skrivet 15 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2003 Jag ska göra det. Enmiffad sak, min Tiger skjuter sönder husen runt bron :mrgreen: :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
t00k Skrivet 15 November 2003 Rapport Dela Skrivet 15 November 2003 Varför fuskar du inte????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scraw Skrivet 15 November 2003 Rapport Dela Skrivet 15 November 2003 För att han kanske vill klara spelet utan fusk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.