SlippinG Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Admin kan du inte göra så man kan ändra utseendet till vitt istället för ljusblått här på reklam? alltså så den finns 2 menyer ungefär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Menar du skalet då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Du vet väl att man kan ändra till "Invision power board" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Jag gillar det som det är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 alla borde veta det! men de skulle vara bra om skalet var röd oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Jag andvänder mig av Insvison power boards, den är snyggast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 jepp! den är snyggare än originalet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 7 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 (redigerat) vart ändrar man det?? :o Redigerat 7 Juni 2004 av Shaq Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Min kontroll panel> skal & språk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 7 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Min kontroll panel> skal & språk tack orson :D denna var mycket snyggare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stabil Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Admin kan du inte göra så man kan ändra utseendet till vitt istället för ljusblått här på reklam? alltså så den finns 2 menyer ungefär? Vadå här på relam, men jag ska testa det som orsen sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 7 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 (stabil @ 07/06-2004 19:04:04) Admin kan du inte göra så man kan ändra utseendet till vitt istället för ljusblått här på reklam? alltså så den finns 2 menyer ungefär? Vadå här på relam, men jag ska testa det som orsen sa. vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.