Ratchet Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Han Fredrik Kämpe som var med i melodi festivalen är min släkting! Fasst det är inget mot min bästis! Han är släkt med en av tjejerna i Alcasar! Är ni släkt med nån berömd person i musikvärlden eller över huvud taget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zapp Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 nej,sån tur har jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Han Fredrik Kämpe som var med i melodi festivalen är min släkting! Fasst det är inget mot min bästis! Han är släkt med en av tjejerna i Alcasar! Är ni släkt med nån berömd person i musikvärlden eller över huvud taget? lyxigt, jag tycker fredrik kempe e asbra!!! jag ahr inte nån speciell kändis i min släkt... :( hur e du släkt med kempe?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Jag är släkt med Peter Forsberg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 skojar du?? hur nära släkt, om du e nära släkt borde vara rätt rik.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 min mamma är andre kusin med Albert Svanberg på svt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 7 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Min mamma är kusin med en som är med i programmet boomerang! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 aha! i så fall e jag släkt med martin brodeur Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 jag e inte det =/ Men min KOmpis Joakim,Hans pappa Ralf Edström som spelade Fotboll för i tiden. Ni kanske har sett den här reklamen "Hjälpm att skirva Fotbollshistoria" eller nåt asånt,där är han med :D på en av dem reklamerna ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 7 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 (redigerat) Du tror med andra ord inte på oss andra, goku_ssj?<_< Redigerat 7 Juni 2004 av Ratchet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 nej, det gör inte jag heller, kanske fredrik kempe men aldrig peter forsberg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 nå int foppa i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.