Gäst zego Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 det är nåt skumt me fuska.se jag får inte poäng när jag skriver vanliga inlägg vad är problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 va? det får jag alltid, och de flesta får det! kontakta admin om det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 om du skriver i poäng forummet så får du inga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 modsen kan låsaden jag hade skrivit i poäng forumet det var det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 men får du inte poäng i andra forum heller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 men får du inte poäng i andra forum heller?? Jo,det är bara i poäng forumet man inte får några Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Men man får 20 om man skapar en ny ämne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Varför får man inga poäng i poänforumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 kanske för att man skriver så ofta där när det är tävling Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 kanske för att man skriver så ofta där när det är tävling näää, det e för att många spammar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 konstigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 (Silver Star @ 07/06-2004 17:07:44) kanske för att man skriver så ofta där när det är tävling näää, det e för att många spammar! mm många brukar skriva snygg cool fin grymm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.