DanniQ Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 Har inte betyg än :D Lite rädd är man nog det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 Är ni rädda för att få dåliga betyg? Det r inte jag för det går bra för mig i de flesta ämnena! näe brukar inte få det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 (redigerat) Jag har MVG på nästan alla mina ämnen förutom Svenska. Redigerat 28 Juli 2004 av Pippo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Jahop vi 5:or slipper prov haha :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Jahop vi 5:or slipper prov haha :P det kan faktiskt vara ganska kul med prov!!!!! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zwero Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Jag har MVG på nästan alla mina ämnen förutom Svenska.I svenska har jag IG :visslar: <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 jag har IG i ett ämne... gymnastik.. gissa varför? därför att mina dj*vla tår fick nageltrång och behövde opereras :angry: :( och därför fick jag för hög frånvaro!!! Skitskola! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.