Är ni rädda för att få dåliga betyg? Det r inte jag för det går bra för mig i de flesta ämnena!
Dåliga Betyg
jag har inte betyg än, bara nästa år när jag börjar 8:an, men jag tror att jag får bra betyg i de flästa ämnena!
ja e rädd att ja ska få dt när ja börjar åttan,
gör dt nästa år
Jag har inte heller betyg ännu men jag menade som ni kanske fattar när man börjar! ;)
Nej, det går inte dåligt med mina betyg. Det går jättebra för mig. Jag är jättenöjd med G i en massa ämnen.
det finns ju bättre betyg som VG och MVG! ;)Nej, det går inte dåligt med mina betyg. Det går jättebra för mig. Jag är jättenöjd med G i en massa ämnen.
jag har bara betyg i slutet av året
Vad får ni för betyg i 5:an?jag har bara betyg i slutet av året
I 6:an fick vi betyg på te x: Springning i korridorerna. Suddkastning och annat sånt.
ska försöka få VG i dom flesta ämnena..
så man kommer in på Luleå baslet gymnasium :D
vi får inte betyg i sjuan
får inte betyg än men det går bra
F** j*vla lyckostar ja har VG i Engelska och svenska men matten är skit dålig 7an nästa år
Du är ju 92:a hur kan du börja 8:an nästa år?ja e rädd att ja ska få dt när ja börjar åttan,
gör dt nästa år
Han är väl samart och fått gå upp en klass?
Jo, det har du rätt i. Jag är ändå nöjd med G, men jag har 2 VG:n också. Det är inge kul det. Det känns som om man får mycket högre krav av läraren då.(Silver Star @ 07/06-2004 17:35:59)Nej, det går inte dåligt med mina betyg. Det går jättebra för mig. Jag är jättenöjd med G i en massa ämnen.
det finns ju bättre betyg som VG och MVG! ;)
Vi har inga betyg i femman!
Jag kommer klara mej bra i åttan ^^ Är duktig, med betyg (även om dom inte räknas så)
vi börjar med 8:an med betyg men nästa termin går jag i 5:an men i vår skola brukar man få mest VGÄr ni rädda för att få dåliga betyg? Det r inte jag för det går bra för mig i de flesta ämnena!
vi får typ aldrig IG ingen i hela skolan har fåt det min bror fick alla MVG förutom Slöjd och Matte ¨
han fick bra betyg i alla fall
i vår skola skriver lärarna typ "under kraven" eller liknande
jag har VG i alla ämnen och kommer kanske få MVG...
och jag slutar 8an om 3 dar!
jag har inte betyg en ska börja i 7:an efter SOMMARLOVET