de flesata skolor får betyg i 8an... var glad att du slipper betyg!
Dåliga Betyg
Det gör lärarna i våran skola också. Det kallas betygskriterier.i vår skola skriver lärarna typ "under kraven" eller liknande
ne är inte särskilt rädd är typ bäst i klassen i alla ämnen
jag e bäst i min klass... det har jag alltid varit!ne är inte särskilt rädd är typ bäst i klassen i alla ämnen
i vår klass har vi en lite bättre grupp och en lite sämre klubb där går dom som behöver jobba lite mer på några ämnen.. själv går jag i den bättre
det låter som en bra lösning, sånt har inte vi på vår skola
Inte för att skryta men *rättar till kostymen* Jag är bäst i klassen på dom flesta ämnena *rättar till kostymen*
hur brukar det gå på dina prov då, jag hatar men e duktig på prov
Oftast alla rätthur brukar det gå på dina prov då, jag hatar men e duktig på prov
jag har fått betyg redan i femman
Här är det tre olika grupper. Fast det finns bara på Svenska, Engelska och Matte. Jag går i medelgruppen på Engelska. Har problem med hörförståelsen. Sen går jag i dem bästa grupperna i Matte och Svenska.i vår klass har vi en lite bättre grupp och en lite sämre klubb där går dom som behöver jobba lite mer på några ämnen.. själv går jag i den bättre
jag ärm ganska bra i skolan
inte jag.
jag e bara bra på engelskan
så har vi också, fast SPRÅKVAL, MATTE och ENGELSKA jag går i bästa i alla!
jag fick stipendium i matte på tvåan.
men nu är jag inte lika bra
matte hatar jag verkligen, så tråkigt, och rätt svårt!
jag tyckte att matte var kul på tvåan.
men nu s*ger den
Jag var bäst i matte fram tills Högstadiet. Det har gått mycket dåligare nu, och så mycket svårare, tycker jag.jag tyckte att matte var kul på tvåan.
men nu s*ger den
Jag har det bara i slutet på åkurs 5
Har du bara matte i slutet av årskurs 5? Eller hur menar du? :unsure:Jag har det bara i slutet på åkurs 5