Jo, det har du nog rätt i. Det drygaste är när man ska skriva slutsats och material... och den där soppan. Det är verkligen dsegt. :meddum:nu snackar ju ni bara om labrationerna, det tråkiga e när man ska skriva, ha prov, läsa m.m.
Dåliga Betyg
Det verkar inge kul(Jonte The Winner @ 16/06-2004 01:24:23)nu snackar ju ni bara om labrationerna, det tråkiga e när man ska skriva, ha prov, läsa m.m.
Jo, det har du nog rätt i. Det drygaste är när man ska skriva slutsats och material... och den där soppan. Det är verkligen dsegt. :meddum:
det e det inte heller
hypotes, meterial, undersökning, slutsats m.m. snacka om tråkigt!
Och allt möjligt om molekyler och de där förkortningarna. H2O...Aja... 2:an ska vara lite längre ner. Men jag fick VG i det här ämnet ändå.. :gitarr:det e det inte heller
hypotes, meterial, undersökning, slutsats m.m. snacka om tråkigt!
Har inte betyg än :D
Lite rädd är man nog det ;)
näe brukar inte få detÄr ni rädda för att få dåliga betyg? Det r inte jag för det går bra för mig i de flesta ämnena!
Jag har MVG på nästan alla mina ämnen förutom Svenska.
Jahop vi 5:or slipper prov haha :P
det kan faktiskt vara ganska kul med prov!!!!! ;)Jahop vi 5:or slipper prov haha :P
I svenska har jag IG :visslar: <_<Jag har MVG på nästan alla mina ämnen förutom Svenska.
jag har IG i ett ämne... gymnastik.. gissa varför? därför att mina dj*vla tår fick nageltrång och behövde opereras :angry: :( och därför fick jag för hög frånvaro!!! Skitskola!