mm det hette så, min pappa hade 5a i allt (pluggis) men det lönade sig för han!
undrar om det skulle vara bättre med 1-5 för oss?
mm det hette så, min pappa hade 5a i allt (pluggis) men det lönade sig för han!
tror det skulle vara bättre, iaf kunde man inte få IG! :)
Ops, jag fick bara 170 poäng. Jag fick 2 VG och resten G. Min morsa är ju jättenöjd. Jag är bäst i hela släkten.Fick mina betyg i går.
5 G, 10 VG och 2 MVG. 240 poäng.
Mina föräldrar är inte nöjda...
Samma här,pappa hade nästan bara 5:ormm det hette så, min pappa hade 5a i allt (pluggis) men det lönade sig för han!
Min morsa var ingen pluggis direkt. Hon ligger mest från 1-3.(Yoshi^ @ 13/06-2004 18:17:14)mm det hette så, min pappa hade 5a i allt (pluggis) men det lönade sig för han!
Samma här,pappa hade nästan bara 5:or
f*n va gött för dej...att din morsa e nöjd me dej asså...(Jonte The Winner @ 13/06-2004 17:19:47)Fick mina betyg i går.
Ops, jag fick bara 170 poäng. Jag fick 2 VG och resten G. Min morsa är ju jättenöjd. Jag är bäst i hela släkten.
Japp, det är ju klart om man har haft släktens bästa betyg.(Draghon @ 13/06-2004 18:23:17)(Jonte The Winner @ 13/06-2004 17:19:47)Fick mina betyg i går.
Ops, jag fick bara 170 poäng. Jag fick 2 VG och resten G. Min morsa är ju jättenöjd. Jag är bäst i hela släkten.
f*n va gött för dej...att din morsa e nöjd me dej asså...
Jag kommer nog också ha släktens bästa betyg när vi får betyg
hehe.. Då känner man sig nästan som kungen här. :)Jag kommer nog också ha släktens bästa betyg när vi får betyg
För inga i min släkt har varit plugghästar
Men din farsa hade ju nästan bara 5:or...För inga i min släkt har varit plugghästar
Men han var ingen plugghest(Jonte The Winner @ 14/06-2004 12:08:07)För inga i min släkt har varit plugghästar
Men din farsa hade ju nästan bara 5:or...
Vissa i min klass e pluggisar dom pluggar på varenda j^vla münchiga prov dom får. och varje gång får dom alla rätt
Det gör en i min klass ocksåVissa i min klass e pluggisar dom pluggar på varenda j^vla münchiga prov dom får. och varje gång får dom alla rätt
kul att plugga hela tiden när man e hemma!!!!(de e öde)(Yoshi^ @ 14/06-2004 12:26:59)Vissa i min klass e pluggisar dom pluggar på varenda j^vla münchiga prov dom får. och varje gång får dom alla rätt
Det gör en i min klass också
Ja,verkligen.Jag brukar ha alla rätt fasten jag knappt pluggar(Bibbsky @ 14/06-2004 12:27:50)(Yoshi^ @ 14/06-2004 12:26:59)Vissa i min klass e pluggisar dom pluggar på varenda j^vla münchiga prov dom får. och varje gång får dom alla rätt
Det gör en i min klass också
kul att plugga hela tiden när man e hemma!!!!(de e öde)
jamen du e ju en sån där snitsig person som kan allat!
Jag kommer inte det men du kanske kommer det Broder Yoshi^Jag kommer nog också ha släktens bästa betyg när vi får betyg
edt komemr verkligen inte jag, jag hade 9 VG och 7 G, och hela min släkt hade typ alla MVG (på den tiden 5or)Jag kommer nog också ha släktens bästa betyg när vi får betyg
Jonte, vilka ämnen hade du VG i??
jag har inte sånt nu asså betug men vår lärare brukar sätta ut sådant g vg mvg jag brukar ha vg och mvg!
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in