Gäst Tutankoopa Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Jag fattar inte hur man får tag på masken i spindel huset där vid Deku palace Jag får 27 spindlar sedan hittar jag inte dom sista 3. Hur använder man bönplanternings plattor som är på väggen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 (redigerat) Du ska hämta några kryp och lägga dem i en burk.... Och då är det bara att lägga krypen framför hålet i väggen så klättrar dem upp i det..... Jag tror iaf att det var så.... Redigerat 7 Juni 2004 av Link64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Du ska hämta några kryp och lägga dem i en burk.... Och då är det bara att lägga krypen framför hålet i väggen så klättrar dem upp i det..... Jag tror iaf att det var så.... Kan du inte kolla det så att du är säker. Har du fått den masken? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Ja... Jag har fått den någion gång.... Men jag kan inte kolla det nu för jag kör inte det nu och isåfall är jag inte på det stället..... Så du får prova själv.... Men jag är nästan 100 på att det var så.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Ja... Jag har fått den någion gång.... Men jag kan inte kolla det nu för jag kör inte det nu och isåfall är jag inte på det stället..... Så du får prova själv.... Men jag är nästan 100 på att det var så.... Tack du !! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Varsågod!:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Jag fattar inte hur man får tag på masken i spindel huset där vid Deku palace Jag får 27 spindlar sedan hittar jag inte dom sista 3. Hur använder man bönplanternings plattor som är på väggen? släpp ut kryp, så går dom in i den... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 är det zelda - mm ni pratar om eller? :blink: :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Ja.... vad annars?.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 är det zelda - mm ni pratar om eller? :blink: :huh: japp... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 (Mario_master @ 07/06-2004 20:40:21) Du ska hämta några kryp och lägga dem i en burk.... Och då är det bara att lägga krypen framför hålet i väggen så klättrar dem upp i det..... Jag tror iaf att det var så.... Kan du inte kolla det så att du är säker. Har du fått den masken? DET E SÅ, jag ahr alla spindlar där... men det e inte dem som e svårast att hitta tycker jag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 (0014 @ 07/06-2004 22:04:11) Jag fattar inte hur man får tag på masken i spindel huset där vid Deku palace Jag får 27 spindlar sedan hittar jag inte dom sista 3. Hur använder man bönplanternings plattor som är på väggen? släpp ut kryp, så går dom in i den... Det var redan skrivet.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg