finaly_man Skrivet 27 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 Många säger att NES är den bästa konsollen, och jag kan nästan stämam in. Delad 2:re plats med några andra, men SNES är det bästa. Har jag rätt om jag säger att Legend of Seven Stars tillhör NES? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 jag har ett.... men tv:n gick sönder och det funkar inte på den nya :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 27 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 Köp en gammal tv så kanske det funkar? Det kanske inte...passar in med NES och den tv. Krångel men kanske? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Jag har inte nes Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 29 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Har du någonsin funderat på att köpa ett NES då? Ens spelat det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg