Ratchet Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Den kommer nog att bli jätte bra!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 WOW!..... Efter att jag har sett trailers så verkar ju den asbra!.... Jag tror att jag ska gå på premiären..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 den värkar bra!1:an va ju bra! nej inte så enligt mig, hoppas 1an blir bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Jag kanske ska se den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 (Xade @ 09/06-2004 14:41:11) den värkar bra!1:an va ju bra! nej inte så enligt mig, hoppas 1an blir bättre... vad snackar du om???? <_< den nya filmen e ju 2:an, inte 1:an! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NightShade Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Jag ska lätt se denn asså! den värkar så j*vla grym! Det roliga e också att det är han DR. Oucto...nånting <_< istället för green Goblin , för green goblin tyckte jag va ganska tråkig :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 mm, han var inte så kul... den verkar okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Jag ska lätt se denn asså! den värkar så j*vla grym! Det roliga e också att det är han DR. Oucto...nånting <_< istället för green Goblin , för green goblin tyckte jag va ganska tråkig :huh: tycker att han e rolig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Ja... Jag tyckte också att han var rolig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.B.K Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 han var inte så rolig men han var grymmare än i serierna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 när jag var liten kolalde jag på spindel mannen på TV, då gillade jag kingpin mest ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NightShade Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 (Silver Star @ 09/06-2004 18:16:07) Jag ska lätt se denn asså! den värkar så j*vla grym! Det roliga e också att det är han DR. Oucto...nånting <_< istället för green Goblin , för green goblin tyckte jag va ganska tråkig :huh: tycker att han e rolig! Rolig är han! :D Men han va inte den rätta skurken för filmen tycker jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.