Xade Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 jag tycker att SNO poäng ska bort, det e ingen kul för den som förlorar sina poäng... det vore väldigt bra om det försvann, jag tror fler än jag tycker samma sak! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 nån snodde 150 poäng av mig nyss... varför sätter du inte in poäng på banken?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 ja ta bort sno poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 (redigerat) nån snodde 150 poäng av mig nyss... varför sätter du inte in poäng på banken??Jag förlorade 40 poäng nyligen. Men om man sätter in sina poäng på banken så måste ju man börja om nedräkningen av räntan. Redigerat 8 Juni 2004 av Jonte The Winner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Ett forum är ju till för att diskutera saker, inte för att sno poäng från varann.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 'sno poäng grejen' kan vara bra om man vill hämnas på en moderator som har bötfält en Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 'sno poäng grejen' kan vara bra om man vill hämnas på en moderator som har bötfält en Då kan det bara bli värre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 hur menar du? det är ju helt lagligt att man få dra av vem man vill. det är väl deras eget fel att dom lägger ut det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 förut snodde jag på min andra användare från suna därför hon gav mig 1 varning jag snodde 300 poäng :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 dåligt att gon av dig en varning!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 förut snodde jag på min andra användare från suna därför hon gav mig 1 varning jag snodde 300 poäng :D Dålig stil att ge dig en varning det är ju tillåtet att sno Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Du borde fråga henne. det är på moderatorenas ansvar att det inte händer dem. det e ju ändå dom som ladde ut grejen. "den som in i leken ger, han få leken tåla" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.