Rosenberg Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Jag tror han menar att han snodde från suna för att suna gav han en varning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 ja! läs ovanför! suna har inte rätt att ge honom en varning. det stod aldrig nåt i reglerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 jag har ca 6000 och inge har snott av mig, vilket e konstigt, man brukar ju gå på höga summor, man jag sätter in på bank nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Jag tror han menar att han snodde från suna för att suna gav han en varning. Aha,jag tänkte fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 jag tycker att SNO poäng ska bort, det e ingen kul för den som förlorar sina poäng... det vore väldigt bra om det försvann, jag tror fler än jag tycker samma sak! håler med dig, det e tycket att sno andras poäng! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Äh,låt poäng saken vara kvar det är ju oftast dom som försöker sno som blir av med poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Ganska ofta. säkert 50-50 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Äh,låt poäng saken vara kvar det är ju oftast dom som försöker sno som blir av med poäng men om dem lyckas.. e det kul att förlora 2000 p, nej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrhej Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 hur snor man poäng????????????????????????????????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Gå till affären och leta. klicka bara på äffär ikonen längst upp på sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Jag tycker också den ska bort dom snor jättemycket nu för tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 inte jag. jag tänkte sno från admin en gång. men råkade sälja det till äffären Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.