Rosenberg Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Skrivet 8 Juni 2004 Jag tror han menar att han snodde från suna för att suna gav han en varning. Citera
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Skrivet 8 Juni 2004 ja! läs ovanför! suna har inte rätt att ge honom en varning. det stod aldrig nåt i reglerna Citera
Xade Skrivet 8 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 8 Juni 2004 jag har ca 6000 och inge har snott av mig, vilket e konstigt, man brukar ju gå på höga summor, man jag sätter in på bank nu! Citera
Kexx3 Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Skrivet 8 Juni 2004 Jag tror han menar att han snodde från suna för att suna gav han en varning. Aha,jag tänkte fel Citera
Gäst Golden Star Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Skrivet 8 Juni 2004 jag tycker att SNO poäng ska bort, det e ingen kul för den som förlorar sina poäng... det vore väldigt bra om det försvann, jag tror fler än jag tycker samma sak! håler med dig, det e tycket att sno andras poäng! :angry: Citera
Kexx3 Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Skrivet 8 Juni 2004 Äh,låt poäng saken vara kvar det är ju oftast dom som försöker sno som blir av med poäng Citera
Xade Skrivet 9 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 9 Juni 2004 Äh,låt poäng saken vara kvar det är ju oftast dom som försöker sno som blir av med poäng men om dem lyckas.. e det kul att förlora 2000 p, nej... Citera
mrhej Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Skrivet 9 Juni 2004 hur snor man poäng????????????????????????????????????? Citera
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Skrivet 9 Juni 2004 Gå till affären och leta. klicka bara på äffär ikonen längst upp på sidan Citera
Gäst Bountyhunter Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Skrivet 9 Juni 2004 Jag tycker också den ska bort dom snor jättemycket nu för tiden. Citera
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Skrivet 9 Juni 2004 inte jag. jag tänkte sno från admin en gång. men råkade sälja det till äffären Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.