Kexx3 Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Menar du Xades längsta eller allas längsta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 vi har inteåkt på nån klass resa än så vi har bara gjort nån utflykt till stockholm eller nått! Romme också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Menar du Xades längsta eller allas längsta? Oj,det vr dumt a citera. :medieval: :meddum: Det är såklart att jag menar allas längsta utflykt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Till fjällen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 (redigerat) för mig e det till romme :( vi åker aldrig längre Redigerat 16 Juni 2004 av Xade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Okej. Men den där skräpen har ni redan skrivit förut. Jag menar längden från där ni bor. I Mil och Kilometer. På ett ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 för mig e det till romme :( vi åker aldrig längre Var ligger romme? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Det längsta vi har åkt är nog till eskilstuna! :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 det längsta vi komemr ha varit är efter augusti då vi ska åka te gotland! :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Jag skulle vilja åka till gröna lund någon klassresa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Grönalund äger bamsebak! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 men jag får inte åka frittt fall berg och dal-banan mm för jag e för kort! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.