Xade Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 det lägnsta jag åkt med skolan är till paradisbadet :angry: samma här till et badhus... mina lärare e konstiga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Jag var på klassresa på grönan Okej. Det var jag med. Vi var i stockholm. Och på Djurgården då, ni lär nog också höllt till där någonstans om ni va på Gröna Lund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 jo, nu kom jag på att vi vart i liseberg med min gamla klass i 5an.. glömde det, men det regnade så det var inge kul :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 (Jonte The Winner @ 09/06-2004 11:24:24) Jag var på klassresa på grönan Okej. Det var jag med. Vi var i stockholm. Och på Djurgården då, ni lär nog också höllt till där någonstans om ni va på Gröna Lund. Japp(grönan ligger bara 5 mil från där jag bor) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 grönan ligger ca 10 mil från mig... så typ en och en halv timma dit.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sanji Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 har varit där en gång också!(glömde att säga det) det är typ 15 min från mig :D :D :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 En gång var vi på klassresa i coca-cola fabriken i Jordbro (Haninge kommun) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS_92 Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Vimerby ()__() ___________ ( O O) \ VIMMERBY \ ! _ _! /___32km___/ __! !__ ( ) / / \ \ ( ) ---------------------------------------( )------------------------ :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Det längsta jag varit med min klass är i London. Vi har även varit på Bakken (tivoli i Danmark). Annars har det bara varit korta utflykter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Det längst jag har vart med klassen är i fjällen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 jo, nu kom jag på att vi vart i liseberg med min gamla klass i 5an.. glömde det, men det regnade så det var inge kul :angry: va tycket av dinna lärare att ta med er dit när det regnar! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 vi visste inte att det skulle regna, men det började göra det efter ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.