Hoppa till innehåll

På Utflykt?

Gäst Golden Star

Rekommendera inlägg

(Yoshi^ @ 09/06-2004 19:27:20)
(Xade @ 09/06-2004 19:22:14)
(Yoshi^ @ 09/06-2004 18:51:54)
(Jonte The Winner @ 09/06-2004 18:48:48)
(Yoshi^ @ 09/06-2004 18:43:58)

men det är jobbigt när det spö regnar!

Ja gvet,det tycker jag också

Dt är inge kul med klassresa på vintern då det är allt för hög snö. Då blir det nästan jobbigt att gå.

Det beror på vart man ska.Jag skulle hellre åka till fjällen på vintern än på sommaren

ja, klart man åker till fjäller på vintern, vad ska man göra där på sommaren???

Ingeting men jag bara tog det som ett exempel

Man kan ju åka skidor med hjul på. Men jag föredrar nog riktiga skidor på vintern.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 119
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

men skidor på hjul blir aldrig lika kul som vanliga skidor (i mitt fall snowblades)

Okej. Själv så kan man inte ens stå på nån sådan där bräda. Jag har väldigt dålig balans? Alltså, har inte vi spårat ur ämnet lite nu. Vem kom in på ordet fjällen?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

cosmonova, grönalund kommer inte higfler vår skola är så fattig att vi knappt har åkt nån stans

vår är också så fattig, men rätt bra undervisningm... en annan skola i närheten har väldigt dålig under visning, där har 80% IG i slut betyg... INTE BRA!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Jonte The Winner @ 09/06-2004 19:35:38)

men skidor på hjul blir aldrig lika kul som vanliga skidor (i mitt fall snowblades)

Okej. Själv så kan man inte ens stå på nån sådan där bräda. Jag har väldigt dålig balans? Alltså, har inte vi spårat ur ämnet lite nu. Vem kom in på ordet fjällen?

Det var jag som sa att vi var på klassresa i fjällen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Yoshi^ @ 09/06-2004 19:43:55)

Jo, och sen kom jag in på snön. Sen kommer jag in på skidor, sen blir allt konstigt, men roligt. hehe ;) :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

när var du på det? gick du på låg då eller
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Vegeto @ 09/06-2004 19:49:17)

när var du på det? gick du på låg då eller

Kungsberget <_<
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vad mena du med det??

men nu slutar vi snacka fjäll och går tillbaka till utflykt!

Jag glömmer aldrig när vi gick på utflykt i Säterdalen. Då hade jag matsäck med mig, alltså Yoghurt, macka och annat gott. Alla undrade varför det stank Yoghurt, då tyckte jag det kändes lite blött på ryggen, då kikade jag i ryggsäcken, då hade det läckt ut Yoghurt. Snacka om otrevligt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...