Shadowbeing Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 (Yoshi^ @ 09/06-2004 19:27:20) (Xade @ 09/06-2004 19:22:14) (Yoshi^ @ 09/06-2004 18:51:54) (Jonte The Winner @ 09/06-2004 18:48:48) (Yoshi^ @ 09/06-2004 18:43:58) men det är jobbigt när det spö regnar! Ja gvet,det tycker jag också Dt är inge kul med klassresa på vintern då det är allt för hög snö. Då blir det nästan jobbigt att gå. Det beror på vart man ska.Jag skulle hellre åka till fjällen på vintern än på sommaren ja, klart man åker till fjäller på vintern, vad ska man göra där på sommaren??? Ingeting men jag bara tog det som ett exempel Man kan ju åka skidor med hjul på. Men jag föredrar nog riktiga skidor på vintern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 men skidor på hjul blir aldrig lika kul som vanliga skidor (i mitt fall snowblades) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 cosmonova, grönalund kommer inte higfler vår skola är så fattig att vi knappt har åkt nån stans Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 cosmonova, grönalund kommer inte higfler vår skola är så fattig att vi knappt har åkt nån stans Du,glömde coca-cola fabriken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 men skidor på hjul blir aldrig lika kul som vanliga skidor (i mitt fall snowblades) Okej. Själv så kan man inte ens stå på nån sådan där bräda. Jag har väldigt dålig balans? Alltså, har inte vi spårat ur ämnet lite nu. Vem kom in på ordet fjällen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 cosmonova, grönalund kommer inte higfler vår skola är så fattig att vi knappt har åkt nån stans vår är också så fattig, men rätt bra undervisningm... en annan skola i närheten har väldigt dålig under visning, där har 80% IG i slut betyg... INTE BRA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 (Jonte The Winner @ 09/06-2004 19:35:38) men skidor på hjul blir aldrig lika kul som vanliga skidor (i mitt fall snowblades) Okej. Själv så kan man inte ens stå på nån sådan där bräda. Jag har väldigt dålig balans? Alltså, har inte vi spårat ur ämnet lite nu. Vem kom in på ordet fjällen? Det var jag som sa att vi var på klassresa i fjällen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 (Yoshi^ @ 09/06-2004 19:43:55) (Jonte The Winner @ 09/06-2004 19:35:38) men skidor på hjul blir aldrig lika kul som vanliga skidor (i mitt fall snowblades) Okej. Själv så kan man inte ens stå på nån sådan där bräda. Jag har väldigt dålig balans? Alltså, har inte vi spårat ur ämnet lite nu. Vem kom in på ordet fjällen? Det var jag som sa att vi var på klassresa i fjällen Jo, och sen kom jag in på snön. Sen kommer jag in på skidor, sen blir allt konstigt, men roligt. hehe ;) :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 (Yoshi^ @ 09/06-2004 19:43:55) (Jonte The Winner @ 09/06-2004 19:35:38) men skidor på hjul blir aldrig lika kul som vanliga skidor (i mitt fall snowblades) Okej. Själv så kan man inte ens stå på nån sådan där bräda. Jag har väldigt dålig balans? Alltså, har inte vi spårat ur ämnet lite nu. Vem kom in på ordet fjällen? Det var jag som sa att vi var på klassresa i fjällen när var du på det? gick du på låg då eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 (Vegeto @ 09/06-2004 19:49:17) (Yoshi^ @ 09/06-2004 19:43:55) (Jonte The Winner @ 09/06-2004 19:35:38) men skidor på hjul blir aldrig lika kul som vanliga skidor (i mitt fall snowblades) Okej. Själv så kan man inte ens stå på nån sådan där bräda. Jag har väldigt dålig balans? Alltså, har inte vi spårat ur ämnet lite nu. Vem kom in på ordet fjällen? Det var jag som sa att vi var på klassresa i fjällen när var du på det? gick du på låg då eller Kungsberget <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 vad mena du med det?? men nu slutar vi snacka fjäll och går tillbaka till utflykt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 vad mena du med det?? men nu slutar vi snacka fjäll och går tillbaka till utflykt! Jag glömmer aldrig när vi gick på utflykt i Säterdalen. Då hade jag matsäck med mig, alltså Yoghurt, macka och annat gott. Alla undrade varför det stank Yoghurt, då tyckte jag det kändes lite blött på ryggen, då kikade jag i ryggsäcken, då hade det läckt ut Yoghurt. Snacka om otrevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.