The_Real_Gamer Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Hej Är det nån som vet var alla savegames till spelet ligger på datan? Hade tänkt att lägga till några... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Försök med Mina dokument> Nfs underground> savded games Där borde deom ligga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Real_Gamer Skrivet 8 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Det finns ingen mapp där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Konstigt, där finns dom för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Real_Gamer Skrivet 8 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 jag kör en bränd version av spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Det spelar ingen roll. det är ju samma spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Är du helt säker? Jag har kollat två gånger på mitt, men annars kan du ju leta igenom Nfs mappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xbox_2 Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 kolla på spardisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Real_Gamer Skrivet 9 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Jag har kollat 500 gånger... :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AHMEDE Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 kolla, den här datorn> lokal disk > Program > nfsu (ir need for speed underground > sen en map som heter save eller nåt liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.