Trasheye Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 (redigerat) nu vill jag höra riktigt pinsamma grejor om det värsta som hänt er i skolan.. det värsta som hänt för mig är nog när jag snubblade på scen när vi skulle sjunga en dålig sång då hallgade jag och alla bara gap flabbade=) shit happens Redigerat 8 Juni 2004 av son-goten master Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 vet inte rigtikt...men jag tror...att när korkad ex. klasskamrat drog bort stolen när jag skulle sätta mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 När klassen var på utflyck skulle jag iväg och pissa så då gick jag iväg utan att säga nåt (för om jag hade sagt nåt så had edom bara följt efter).Dagen därpå klagade alla på mig att jag sprang iväg så jag fick massa skäll av läraren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sanji Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 mitt är när jag kom försent och precis när jag kom in i klassrummet så halkade ja på ett papper och sen direkt efter ramlade jag av stolen när jag skulle sätta mig ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 mitt är när jag kom försent och precis när jag kom in i klassrummet så halkade ja på ett papper och sen direkt efter ramlade jag av stolen när jag skulle sätta mig ner stakars dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 mitt är när jag kom försent och precis när jag kom in i klassrummet så halkade ja på ett papper och sen direkt efter ramlade jag av stolen när jag skulle sätta mig ner Inte för att vara taskiig men: :lol: Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 det versta som har hänt mig vär nar jag skulle hemta en mössa i jumpasalen blev jag misshandlad och det va inte så kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 När ketchup "skit" apparaten gick sönder och jag hade en vitt tröja det bara sprutade ketchup på mig inte så kul mitt i matsalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 vet inte rigtikt...men jag tror...att när korkad ex. klasskamrat drog bort stolen när jag skulle sätta mig! det har hänt mig med... det e inte kul direkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 mitt är när vi hade varit på teater och åkte buss hem och jag hoppa av ca 1 mil från skolan :P jag gick typ en tredjedel sen kom mamma och min lärare och hemta mig. gissa om jag fick många frågor och fålk skratta dagen efter :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 om du var med din klass så varför sa ingen i klassen till dig att inte hopa av då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 det versta som har hänt mig vär nar jag skulle hemta en mössa i jumpasalen blev jag misshandlad och det va inte så kul blev du misshandlad???det kan man ju polisanmäla!!gjorde du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.