Hoppa till innehåll

Vad Är Det Allra Värsta


Trasheye

Rekommendera inlägg

det versta som har hänt mig vär nar jag skulle hemta en mössa i jumpasalen blev jag misshandlad och det va inte så kul

jag sa "kaxis" till en nia en gång så han slog ner mig men jag bara reste mig och skratta.

 

om du var med din klass så varför sa ingen i klassen till dig att inte hopa av då??

bussen var försenad, det var fullt på bussen, man såg inte ut genom fönstren, och jag skulle med en annan buss efteråt. busschaffisen fråga om nån som skulle med på den bussen jag skulle på och stanade. eftersom jag inte såg ut trodde jag att jag stod utanför centrum där det fanns en bussholplats för min buss. så jag fick tilllåtelse att gå av för min lärare och plötsligte stod jag en mil från centrum :P

Redigerat av Vegeto
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 97
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

det versta som har hänt mig vär nar jag skulle hemta en mössa i jumpasalen blev jag misshandlad och det va inte så kul

f*n heller att du har blivit misshandlad ***** (säger inte namnet)

känner ju dig och du har aldrig berättat för mig om det

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det värsta, eller ska jag säga pinsammaste jag har gjort i skolan är när vi hade matte. Vi gjorde några kluringar med miniräknare. Och så var det en kluring som jag till slut knäckte, så råkade jag skrika ut svaret i hela klassrummet.. Riktigt pinsamt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det versta som har hänt mig vär nar jag skulle hemta en mössa i jumpasalen blev jag misshandlad och det va inte så kul

jag sa "kaxis" till en nia en gång så han slog ner mig men jag bara reste mig och skratta.

 

om du var med din klass så varför sa ingen i klassen till dig att inte hopa av då??

bussen var försenad, det var fullt på bussen, man såg inte ut genom fönstren, och jag skulle med en annan buss efteråt. busschaffisen fråga om nån som skulle med på den bussen jag skulle på och stanade. eftersom jag inte såg ut trodde jag att jag stod utanför centrum där det fanns en bussholplats för min buss. så jag fick tilllåtelse att gå av för min lärare och plötsligte stod jag en mil från centrum :P

vi brukar kasta snöbollar på niorna så dom börjar jaga oss

fast i bland blir man mulad och det är inte så kul

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Golden Star

Det värsta, eller ska jag säga pinsammaste jag har gjort i skolan är när vi hade matte. Vi gjorde några kluringar med miniräknare. Och så var det en kluring som jag till slut knäckte, så råkade jag skrika ut svaret i hela klassrummet.. Riktigt pinsamt.

det e ju inte pinsamt?! ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Donald Duck

nu vill jag höra riktigt pinsamma grejor om det värsta som hänt er i skolan.. det värsta som hänt för mig är nog när jag snubblade på scen när vi skulle sjunga en dålig sång då hallgade jag och alla bara gap flabbade=) shit happens

när vi skulle åka skidor så hörde jag inte att vi fick åka skidor tills dem sa att man fick så åkte jag och min kompis sen blev läraren arga på oss
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Bountyhunter

När min lärare pratade med klassen Så blev jag fisnödig sen kunde jag inte hålla mig och la en riktig brakare. skit pinsamt.

Redigerat av Bowser
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För mig var det när jag skulle springa Elhjurspåret. En sak man springer på här i Säter. Det var 2 klasser som sprang samtidigt, och då fanns det en riktigt lerig väg som alla sprang på. Då svängde alla åt vänster, då sprang jag rakt på och ramlade i leran. Alla garvade så mycket att de inte kunde springa. Iochförsig så garvade jag med. Och en till var när jag skulle ringa till min kompis, då slog jag fel på 2 siffror. Det blev fel ordning. Då kom jag hem till min kompis brorsas kompis. Fattade ingenting. Och en till gång var på en Svenska-lektion, då jag skulle läsa upp en bokrecension på en halvklass-timme. Jag hade lite problem med vad jag skulle säga, så det var helt tyst ett tag, tillslut började en massa personer längst fram att garva. :unsure: :unsure: :unsure: Och på en Matte-lektion så hände det jag inte ville att det skulle hända. Det var helklass. Klassföreståndaren stog och räknade ett tal på tavlan. Och efter ett tag kom han fram till ett jättekrångligt tal. Då satt jag och en av mina kompisar och småslog på varandra. Då sa läraren: Du som är snabb på huvudräkning, Jonas. Vad ska det bli för nåt? Jag satt helt tyst och försökte komma med ett svar. Vilket som nämligen skulle bli fel. Alla i hela klassrummet garvade. :unsure: Det var lite pinsamt det. De hade nog förväntat sig mer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...