Gäst Golden Star Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 ska ni se det?det ska jag!låter roligt! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Yupp... Jag har sett trailern och det kommer nog bli en skit rolig film :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sanji Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 ska lätt se det finns nån tävling i metro och man kan vinna och få va med på dubbningen och te x få gustafs röst (att spela in) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 ska lätt se det finns nån tävling i metro och man kan vinna och få va med på dubbningen och te x få gustafs röst (att spela in) va coolt!skulle gärna vinna! :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 ska lungt se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 sett reklamen på bio när jag skulle se day after tomoreow, och den ska li bra film! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sanji Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 (Silver Star @ 08/06-2004 20:54:10) ska lätt se det finns nån tävling i metro och man kan vinna och få va med på dubbningen och te x få gustafs röst (att spela in) va coolt!skulle gärna vinna! :rolleyes: gå in på www.metro.seoch sen klicka på metro club och bli medlem annars kan man inte tävla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 (sanji @ 09/06-2004 13:09:07) (Silver Star @ 08/06-2004 20:54:10) ska lätt se det finns nån tävling i metro och man kan vinna och få va med på dubbningen och te x få gustafs röst (att spela in) va coolt!skulle gärna vinna! :rolleyes: gå in på www.metro.se och sen klicka på metro club och bli medlem annars kan man inte tävla måste man bli medlem?! :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Jo, den verkar kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 ska ni se det?det ska jag!låter roligt! :lol: jag visste inte ens atta det skulle komma en gustaf film, vad ska den handla om, bara masas skämt eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Jag kanske ska se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 (Xade @ 09/06-2004 14:36:42) ska ni se det?det ska jag!låter roligt! :lol: jag visste inte ens atta det skulle komma en gustaf film, vad ska den handla om, bara masas skämt eller?? säkert! :D men jag vet inte så mycket om den! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.