Gäst Soffan Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Ja jag tror jag kan ju iallafall inte veta det Silver Star! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 (redigerat) det e ju en lite överdriven storm ju, om det blir så i verklig heten blir det nog inte lika kraftigt...Kan ju ta och fråga dej om du har hört talas om en Mega Tsunami? Den kommer blir ca 600M hög och okänd meter bred, men du kan ju räkna med mera än 600M bred. Den kommer nån gång under 50år att utlösas (ska förklara hur) När nån av Canarie-öarna (utanför Afrika, tenerifa m.f) faller ihop, dom kommer rasa sönder som skapar en våg som inte känns först,(den växer) men sedan blir den större och större, pga längden mellan USA och dom öarna blir den så stor. Ja, men när den är på full fart är det ett område i östra kusen av USA, jag vet inte vart men Florida kommer inte ta skada, vågen träffar högre på kartan än detta. Ungefär rasera allting antingen några kilomterer eller mil innåt land (stor skillnad på km och mil, men ta reda på det exakta om ni vill vara säkra) EDIT: Färden från öarna till USA vet jag inte tiden, men när man väl upptäckt vågen har dom flesta bara en kvart kvar av sitt liv. Resten överlever men Guds vingar. Men åter till filmen: Budskapet där är nog enligt mej en varning av vad som kan hända (texten ovan) när vågen kommer. Dock blir det häftigaste nog alla speciall effekter, ska se filmen. Redigerat 11 Juni 2004 av finaly_man Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 jag har hört att det kommer en komet år 2019! :unsure: det kanske ska slå ner på jorden! :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 (Apocalypse @ 09/06-2004 16:10:09) (Silver Star @ 09/06-2004 15:52:52) det e ju en lite överdriven storm ju, om det blir så i verklig heten blir det nog inte lika kraftigt... hur vet du det? :huh: exakt?! hur vet du det, det lär lugnt bli sådär, men inte just nu inom de närmaste 100 åren... men då är vi ju döda så då slipper ovädret och sånt... vadå, det kom ju plötsligt i filmen, i verkligheten kommer det nog lite i början och sen mer och mer... men det var ju överdrivet i filmen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Om ni läser mitt inlägg kan ni ju gämföra med filmen och verkligheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Om ni läser mitt inlägg kan ni ju gämföra med filmen och verkligheten. det som du sa e ju som i filmen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Filmen är iaf jävligt bra..och ja, jag fattar budskapet. men det va lite överdrivet att man frös ihjäl på 1 sekund.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 budskapet är...FIS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 budskapet är...FIS! vad menar du med det?? läs tråden så vet du vad budskapet är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Filmen är iaf jävligt bra..och ja, jag fattar budskapet. men det va lite överdrivet att man frös ihjäl på 1 sekund.. tycker inte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 det finns ett politiskt budskap i den också, ja märkte inte det när jag såg den, men sen berätta en för mig. man kan se de bland annat när USA´s flagga vajjar och sen fryser och smulas sönder, när amerikaner flyr över mexikanska gränsen istället för tvärtom och när presidenten säger "vi glömmer alla era skulder till USA" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 det finns ett politiskt budskap i den också, ja märkte inte det när jag såg den, men sen berätta en för mig. man kan se de bland annat när USA´s flagga vajjar och sen fryser och smulas sönder, när amerikaner flyr över mexikanska gränsen istället för tvärtom och när presidenten säger "vi glömmer alla era skulder till USA" ja, just det!det glömde jag!men vad har den frysna flaggan med att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.