Guggo Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 (redigerat) Säger man gta 4, gta vice city eller gta III vice city Redigerat 8 Juni 2004 av Guggo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Jag tycker detta är ett onödigt inlägg, men jag säger GTA vice city Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Säger man gta 4, gta vice city eller gta III vice city man kan säga både gta 4 och gta vc, men dem flesta säger nog gta:vc! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 men gta vc e väll inte nr 4 i serien det e väll gta 3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 GTA I GTA II GTA: London 1964 (tror jag att det hette) GTA III GTA: Vice City GTA: San Andreas (har inte kommit ut än) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 GTA I GTA II GTA: London 1964 (tror jag att det hette) GTA III GTA: Vice City GTA: San Andreas (har inte kommit ut än) så ska det va!det e ju jätte änkelt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 mm..jag vet..tråden behövs nog inte nu längre.. ps. det stavas Enkelt inte Änkelt ds. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 mm..jag vet..tråden behövs nog inte nu längre.. ps. det stavas Enkelt inte Änkelt ds. du behöver inte påpeka att han skrev fel för man fattar d ändå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 varför tjatar alla om man stavar fel???? :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 För att man vill gå off-topic. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg