matand Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Finns det någon extra funktion man kan vinna till Tingle då man koplar upp GBA med the legend of zelda wind waker? Jag menar efter som det finns några toma rutor på föremåls skärmen för Tingle på GBAet. Var vänlig svara fort. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Jag gissar på att dt är guld statyerna som man kan samla... vet dock inte vad man får.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Ja, och så kan man få vissa kistor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robink93 Skrivet 25 September 2004 Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 menar du om man trycker på start? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 25 September 2004 Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 Ja det var det han menade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Bowser Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 jag fick en staty i wind temple :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 Vad gör statyer? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 har alla men de gör ingen nytta dom bara står där på tingles ö Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 Dumt..bara dumt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 precis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 jag tycker det är onödigt det där med tingle tuner..måste man ju köpa GBa-sladden,för att använda ju,helt onödig..själv skiter jag i att jag inte har alla grejer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg