Hoppa till innehåll

Hjälp Snabbt...snälla! Mm

Rekommendera inlägg

Jag blev av med en flaska vid den där tjuvaktiga fågeln vid ingången till Milk Road, är det nån som vet om jag blir av med den för alltid om jag sparar spelet? Nu har jag sparat vid en ugglestaty och väntar på att få veta om jag måste trycka på reset eller inte. Jag hade just vunnit en massa hjärtbitar och inte sparat eftersom jag ville spela färdigt de tre dagarna. F*n också om jag blir tvungen att göra om allt det men ännu värre vore det ju att bli av med flaskan. HJÄLP!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag chansade att spara iallafall och när jag startade om hade jag flaskan kvar....tack och lov! Jag tänkte att man kanske kunde göra om uppdraget för att få flaskan igen ifall den hade försvunnit...det var den första flaskan som ju var enklast att få..men nu slapp jag ju det. Tur! En gång blev jag av med svärdet vid den där fågeln och då resetade jag snabbt som attan för jag visste inte hur det skulle gå annars...men det vore ju konstigt om man kunde bli av med svärdet, hur går det då med resten av spelet?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

förlorar du svärdet så kan du bara spela song of time och warpa tillbaka till första dagen. andra saker som inte är preliminära kan man återfinna i curiosity shop.. iofs kan man göra det med svärd och sköld med..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag chansade att spara iallafall och när jag startade om hade jag flaskan kvar....tack och lov! Jag tänkte att man kanske kunde göra om uppdraget för att få flaskan igen ifall den hade försvunnit...det var den första flaskan som ju var enklast att få..men nu slapp jag ju det. Tur! En gång blev jag av med svärdet vid den där fågeln och då resetade jag snabbt som attan för jag visste inte hur det skulle gå annars...men det vore ju konstigt om man kunde bli av med svärdet, hur går det då med resten av spelet?

man kan ju annars använda Great fairy sword.. =)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...
  • Skapa ny...