finaly_man Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Skrivet 9 Juni 2004 Grattis Kalle (om han läser detta nu) har börjat prenumerera, fick ni DVD:n i tidningen? Citera
Kexx3 Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Skrivet 9 Juni 2004 Jag prenumenerar inte längre men ska börja göra det Citera
Gäst Donald Duck Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Skrivet 9 Juni 2004 Grattis Kalle (om han läser detta nu) har börjat prenumerera, fick ni DVD:n i tidningen? a jag köpte tidningen och fick jubelieums DVD idag fyllde KALLE år Gratulerar Kalle-Anka !!!! :) vem såg hela dagen kalle idag jag såg hela fast missade 3 timmar jag såg när kalle anka han hade sin långa hals och en gås näbb Citera
Gäst anubis Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Skrivet 3 Juli 2004 men grattis kalle i love u :) grattis musse pigg ochså fast han fyller nog 71 år den 16 mars! Citera
Gäst Donald Duck Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Skrivet 3 Juli 2004 men grattis kalle i love u :) grattis musse pigg ochså fast han fyller nog 71 år den 16 mars! mm musse piggs första film var 1928 Citera
Ranger92 Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Skrivet 4 Juli 2004 jag premunerar också. P.S har ni läst it idningarna att den kända kalle tecknaren Vicar som är med i varje tidningen också fyller 70 år Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.