Mara Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 När vi var i turkiet förra månaden så hittade jag några konstiga pokemonspel. Ett av dem, Jade! Vad fasiken e meningen med dem? Slåss och samla motståndar pokemon telefon nummer. Ved e poängen??! HAr ni hört talas om något sådan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 (redigerat) Ja, det ska vara ett förfalskat spel, kommer inte från samma som dom andra spelen. Pokemonelite.com <----- Där rullar du ner så kommer du till rumors and fakes, och där finns information om du klickar på Diamond & Jade. Redigerat 9 Juni 2004 av ville10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Donald Duck Genius Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 När jag var i Bulgarien såg jag massor konstiga pokémon spel! T ex Pokémon Jade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Jade är/var till GameBoy Color! ;) (Inte Advance) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 När jag va i Thailand såg jag ett crystall till gba Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Donald Duck Genius Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Häftigt :ph34r: :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 När vi var i turkiet förra månaden så hittade jag några konstiga pokemonspel. Ett av dem, Jade! Vad fasiken e meningen med dem? Slåss och samla motståndar pokemon telefon nummer. Ved e poängen??! HAr ni hört talas om något sådan? det är en fejk spel en helt annat det är inte ens pokemon den förstörde min kompis gameboy och plus att det är olagligt att sälja det i sverige pokemonen liknar som DIGIMON Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Min kompis kompis har det.Han köpte det i Turkiet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst G.R.I.M Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Egentligen Har Vi Fel Forum Pokemon Jade Är till Gameboy :P B) B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 amen han visste inte vad jade var han trode det var till GBA. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quakerfrog Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 när ja var i Turkiet såg ja Pokémon Hourbut :/ <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg