kkthxbye Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 tycker ni dom passar ihop?? tycker dom är skit bra iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Nä dom är inte så jättebra tillsammans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Jag tycker det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Jag tycker att dom passar bra ihop Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Jag hoppas att dom gör succé i Em.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 hoppas det. det finns ju spelare som zidane och ronaldo , då kan det bli tufft Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 hoppas det. det finns ju spelare som zidane och ronaldo , då kan det bli tufft Ronaldo är ju inte med i EM. :lol: Nästan som Markoolios tips inför EM 2000. "Brasilien vinner EM!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 va! men zidane e väl med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 va! men zidane e väl med? Zidane är ju fransman så han är med. Brasilien ligger i Sydamerika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 oops. tror du att henke eller zlatan e bättre än zidane? jag tror int Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 oops. tror du att henke eller zlatan e bättre än zidane? jag tror int ¨Menar´du till sammans:Ja annars:Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 jag menade vem som e bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.