Ratchet Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Ja, de är väl bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Jag tycker Larsson och Zlatan passar bra ihop Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Larsson och zlatan? Vet int så myckket om larsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Jag tycker nog att Zlatan är bättre än Larsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 jag med! jag vet inte ens vem larsson e. därför är zlatan bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 vet du inte vem Henrik Larsson är!? Han e e ruttinerad landslags hjälte som va me och vann brons VM 94! Själv tycker jag att Ibrahimovic och Larsson e bra ihop Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 9 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Larrson slår inlägg Zlatan gör avslut så är det typ.. som i förra matchen iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 EM börjar väl på lördag?Jag ska lätt kolla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 9 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 bara dom som inte gillar fotboll som inte kollar...vem gillar inte?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 jag gillar inte så värst myke. hellre ishockey Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Ja,ishockey är roligare men jag gillar fotboll med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 ok. jag har ju tippat i poäng forummet. bäst att jag kollar alla matcher! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.