Gäst Bountyhunter Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Är det någon här mer än jag som gillar Metallica??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 ja tycker dem e ganska bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Är det någon här mer än jag som gillar Metallica??? ja, jag gillar dem väldigt mycket, särkilt nothinh else matters! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Ja den gillar jag med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 jag kan hela flytande på gittar *stolt* jag har haft uppspelning i skolan och fick MVG... vilka andra låtar gilalr du?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrhej Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 vad duktig du e xade!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Jag gillar metallica asmycket!...... Dem och Ozzy Osbourne är mina favoriter..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Jag gillar metallica asmycket!...... Dem och Ozzy Osbourne är mina favoriter..... vilken e din favortit låt då? jag har de flesta album de släppt... ska köpa dem sista.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Jag gillar mest Master of Puppets de e ett riktigt mästerverk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Jag gillar dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.B.K Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 de är väl hyfsade har ju bara hört en låt st:anger riktigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 (redigerat) Jag gillar mest Master of Puppets de e ett riktigt mästerverkJa.... Den låten är skitbra!.... Själv så har jag inte alla album... One, memory remains, sad but true m.fl..... Dem är också skitbra..... Jag glömde enter the sandman, den är också skitbra....! B) Redigerat 9 Juni 2004 av Link64 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.