derik Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Köp inte nåt cs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 fast köp cz därför cd-key ingår också med i 1.6 . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueCrap Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Jag gillar Condition Zero - Deleted Scenes. :) Det är ungefär på Half-Life fast man man är CT och ska defusa bomber eller befria gisslan mitt inne i en djungel osv. :) Och det är i Deleted Scenes alla nya sköna vapen finns. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Köp vanliga dom har typ gjort några sådna banor på de som är som Cz!!! Någon som Brukar lira på Bredbandsbolaget eller Maffia??? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Billytim Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 CS:CZ - Deleted Scenes går ju att köra men Online är det precis som att köra CS 1.6. Köp det när det har gått ner i pris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 jag tycker du ska köpa GTA vice City istället eller vanliga cs inte CZ det suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.