Laithean Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 Xade:Ingen bra gudie tog bara lite snabbt och det viktigaste....jag kan inte förklara så bra dom som hör/läser det jag förklarar blir dom bara stora frågetecken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 okej, men jag tycker bandyfluff borde försöka lite själv också, han/hon frågar hela tiden om hjälp... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Ja helst ska hon/han försöka lite själv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 ja och framför allt inte skriva 2 inlägg irad, han/hon får ju vänta lite så vi kan svara! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 Vart kan man hitta alla Reglerna??? (inte så viktigt, bara undrade) :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg