isMaNnen Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 fick ni glass i går? det fick vi:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Vi fick det på skolavslutningen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 vi fick fika föra fredagen då får skolavslutning var 4 juni vi fick saft och biga muffins och en tårt bit :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 vi fick bara en äcklig mint glass. det var int nå gott Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 vi får inte glass i högstadiet, det e synd, glass e ju så gott.. men jag köper glass i skola cafeterian rätt ofta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Vi får inte glass Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 imorrn ska vi få godis av skolan på avslutningen... det e det ända min skola bjuder på, men inte glass... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 imorrn ska vi få godis av skolan på avslutningen... det e det ända min skola bjuder på, men inte glass... :( Vi är tvungna att köpa eget godis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Jag hoppas att vi får det på vår skolavslutning! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 vi slutar imorrn, men glass kan dom inte bjuda på *snålisar* vi får iaf tårta i 9an.. m.m. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Varför slutar alla skolan så tidigt? :( jag måste sluta den femtonde Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 int vet jag. det e olika med varje skola! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg