Ratchet Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Vet nån om det kommer ut? Jag hoppas att det gör det! Både ettan och tvåan äger ju as fett så jag hoppas att det kommer ett till! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sanji Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 det kommer ett till ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 9 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 ÅÅÅ, vad bra! När kommer det då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sanji Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 det har inte bestämts än så du kommer nog få vänta lite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 10 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Finns det nån sida som man kan läsa om det på då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
egget91 Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Det kommer vara det sista spelet. jag har 2an och tycker at det är skitkul.har inte klarat det än.Men jag vet att man istället för att bli dark jak så kommer man bli light jak. den är en ängel man blir man kommer kunna flyga. skit kul! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 10 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Jag har både ettan och tvåan! Båda är sk*t kul! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Jag har både ettan och tvåan! Båda är sk*t kul! På webhallen kanske du hittar information om det ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 11 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Är webbhallen nån hemsida eller... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sanji Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 jepp det är det light jak? flyga? fet kul!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 11 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Jag tror att det blir jätte bra men jag undrar om det blir bättre än Ratchet and Clank 3! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
morris Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Jag tror att det blir jätte bra men jag undrar om det blir bättre än Ratchet and Clank 3! tror inte det! :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg