Xade Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 min kompis satt förut minst 6 timmar om dagen, det är inte så ba och man orkar ju inte så länge.. nu sitter han bara 3 som jag brukar ungefär... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 det e ju rätt nyttig, men inte kul Det finns annat att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 min kompis satt förut minst 6 timmar om dagen, det är inte så ba och man orkar ju inte så länge.. nu sitter han bara 3 som jag brukar ungefär... 4 timmar om dagen. Förut satt jag typ 8timmar om dagen. Då var jag här inne mycket. Då hade jag i snitt 90 inlägg om dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Idag har jag varit inne 3 timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.B.K Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 bland de bästa på hela året måndag: vanlig dag tisdag: bada, restaurang onsdag: friluftsdag torsdag: städdag fredag: avslutning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 jag hade min senast vanliga lektion för 2 veckor sen, jag var ledig vecka 23 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Idag har jag varit inne 3 timmar Jag har bara varit inne i 2 timmar och 20 minuter. Xade: Varför fick du lov vecka 23? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 fick och fick, jag tog ledigt, för att jag var tvungen att följa med resten av familjen till värmland, jag fick inte vara hemma en vecka själv.. även om ja e 15, min mamma e rätt sträng och orolig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 fick och fick, jag tog ledigt, för att jag var tvungen att följa med resten av familjen till värmland, jag fick inte vara hemma en vecka själv.. även om ja e 15, min mamma e rätt sträng och orolig... Nej, en vecka är ju lite väl mycket. Jag har fått vara hemma 3 dagar som högst. Men jag får vara själv hemma ett bra tag. Jag har varit själv hemma många gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 ja, jag e ofta ensam hemma, men aldrig hela veckor... det vore kul, men skulle väl bli mest dator, pizza, cola och så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 ja, jag e ofta ensam hemma, men aldrig hela veckor... det vore kul, men skulle väl bli mest dator, pizza, cola och så... Jag är också ofta hemma själv. Men jag beställer aldrig pizza. Tar mest av det som finns hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sanji Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 jag får bara sitta vid datan 3 timmar..... fast brukar vara typ 5 timmar eller nått sånt har varit inne 2 timmar och 49 min kommer typ vara inne typ 10 timmar idag eftersom jag har sommarlov och ha inge annat att gör än att sitta vid datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.