Shadowbeing Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 ok. Från imorgon till Söndag ska jag sitta 1 timmar. Jag ska på semester. Men back to the topic. Varför får ni inte några riktiga dagar den sista veckan? Vi får bara 2 dagar som är annorlunda. Dem två sista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 10 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 ok. Från imorgon till Söndag ska jag sitta 1 timmar. Jag ska på semester. Men back to the topic. Varför får ni inte några riktiga dagar den sista veckan? Vi får bara 2 dagar som är annorlunda. Dem två sista. För att vi är klara med rubbet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 (Yoshi^ @ 10/06-2004 13:32:44) ok. Från imorgon till Söndag ska jag sitta 1 timmar. Jag ska på semester. Men back to the topic. Varför får ni inte några riktiga dagar den sista veckan? Vi får bara 2 dagar som är annorlunda. Dem två sista. För att vi är klara med rubbet LOL. Det var ju vi med. Men vi fick bara börja med nya arbeten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Seg :angry: , men skön! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 10 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Seg :angry: , men skön! :D Vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 en rikti slöar vecka har de varit. nu sitter ja vid datorn och lyssnar på sonic-låter. fly in the freedom times never stop and wait for me (show the way) looking for answers and looking for the clue fly in the freedom uuuooooo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Seg :angry: , men skön! :D Menar du att det är de lediga dagarna som är sköna. Typ när det är helg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 10 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 (Jonte The Winner @ 10/06-2004 15:51:41) Seg :angry: , men skön! :D Menar du att det är de lediga dagarna som är sköna. Typ när det är helg. Jo,nu fattar jag vad han menar :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 (Yoshi^ @ 10/06-2004 17:23:00) (Jonte The Winner @ 10/06-2004 15:51:41) Seg :angry: , men skön! :D Menar du att det är de lediga dagarna som är sköna. Typ när det är helg. Jo,nu fattar jag vad han menar :rolleyes: Jaha, gör du det. Hur menar han då? Jag bara frågade om han menade så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 11 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Jippi!!!!IDAG ÄR DET SOMMARLOV!!! :D Jag har redan kört sommarens första vattenkrig :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Vi såg på Sweet Home Alabama igår i skolan, idag slutade den! Bra vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 asa kul vi har städat bänken haft brännboll mot lärare haft brännbolls cup och åkt till boda borg m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.