Pettson3 Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Han kanske startade den precis den dagen vi hade sommarlov och alla kanske int har berättat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 14 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 hallå, måste ni skriva i den här tråden, alla har väl ändå sommarlov nu, så den borde låsås! Den här tråden handlar om vad man gjorde sista veckan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 ja, men orka bry sig om det nu, nu e det sommarlov och man ska inte behöva tänka tillbaka på dåliga tider Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 14 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Vissa har avslutning imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 va?? vilka då??? snacka om att sluta sent... jag slutade förra torsdagen och det tyckte jag var sent Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 14 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Jag slutade i fredags Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Jag slutade också i fredags! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 vad konstigt, nu går ju i samma skola ju, då e det klart ni slutar samma dag... jag vet några 8or som slutade en vecka före oss typ 3/6.... orättvist! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Och jag slutade som sagt i Onsdags förra veckan. :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Det är vissa som slutade förra veckan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Det är vissa som slutade förra veckan! De allra flesta slutade faktiskt förra vecka. Det är bara några få som slutar idag. :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 15 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Min kusin sluta 4/6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.