Shadowbeing Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Min kusin sluta 4/6 Okej, men det är ganska onödigt vetande. Te x: Min brorsa slutade i Måndags. Han sket i tisdag och Onsdag. Han ville inte gå på skolavslutningen. :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 jag struntade i dem sista dagarna jag med... men jag gick på skolavslutningen såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 jag struntade i dem sista dagarna jag med... men jag gick på skolavslutningen såklart! Varför struntar man i de sista dagarna? Det är ju då man får ha kul för en gångs skull... I skolan alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 kanske på din skola, men inte på min, det är värre än vanlig undervisning då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 kanske på din skola, men inte på min, det är värre än vanlig undervisning då! Vadå, blir det prov varenda dag då eller? Eller är det bara extra strängt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 nej, vi e ute med klassen i skogen och går promenad, bygger flöjtar och spelar fotboll hela skolan! och allt jag sa e verkligen tråkigt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 nej, vi e ute med klassen i skogen och går promenad, bygger flöjtar och spelar fotboll hela skolan! och allt jag sa e verkligen tråkigt!! Okej, vad tråkigt för dig. Men fotboll och vandringsturer dör man väl inte av? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 16 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 nej, vi e ute med klassen i skogen och går promenad, bygger flöjtar och spelar fotboll hela skolan! och allt jag sa e verkligen tråkigt!! Det där låter ju roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 (Yoshi^ @ 16/06-2004 08:01:41) nej, vi e ute med klassen i skogen och går promenad, bygger flöjtar och spelar fotboll hela skolan! och allt jag sa e verkligen tråkigt!! Det där låter ju roligt Tycker jag också det kan man också göra i järnålders huset vid körunda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 (Yoshi^ @ 16/06-2004 08:01:41) nej, vi e ute med klassen i skogen och går promenad, bygger flöjtar och spelar fotboll hela skolan! och allt jag sa e verkligen tråkigt!! Det där låter ju roligt ja det skulle det nog vara på en vanlig skola, men inte på min... där suger det för lärarna e konstiga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Rätt så skönt och ha sommarlov men man kommer och sakna lite från denna skola.. börjar ju i högstadiet nästa år så ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 hur kan an sakna en skola?? det går ju inte, jag saknar verkligen inte min! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.