MAXr Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 jag hade det kul sista veckan jag var i tyskland och jag slapp läxor hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 hur kan an sakna en skola?? det går ju inte, jag saknar verkligen inte min! Jag saknar verkligen inte min skola heller. Men jag måste ju gå där ett drygt år till. Den näst sista dagen så försov jag mig..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 16 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 hur kan an sakna en skola?? det går ju inte, jag saknar verkligen inte min! Han ska ju byta skola i högstadiet fattar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 jag längtar tes jag får börja i hög stadiet och får gå på EXIT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Jag också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.