Donald Duck Genius Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Var fångar man jirachi?! :o :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Du kan bara få honom genom Pokemon channel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Donald Duck Genius Skrivet 9 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Okej Tack! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 varsegod :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 En av mina kompisar har sagt att han TROR att han vet hur man fångar Jirachi. Jag vet inte om det är sant, men jag håller på och testar! Jag meddelar om det går! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 me game shark går de :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Man måste nog ha: Gs, okemon channel eller pokemon colosseum bonus disk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 och, colosseums bonus disc får man bara i Japan elr USA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Japp, bara i USA. Det borde inte gå att få den utan GS, bonus disken eller Pokemon Channel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg