blade_alle Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Hejsan! Jag undrar hur man får förstornings glaset i brunnen? Jag kan inte komma in för att det är en sten mur som står ivägen..HUr får jag bort den?? *Tacksam för svar!* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Menar du Aye of Thrut?Minns inte hur man gorde Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 menar du att du inte kommit in i brunnen? då ska du spela song of storms i väderkvarnen som liten. sedan kommer du in. om du menar där inne så är det bara att gå igenom :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Sedan så ska du bara gå framåt, sedan spela Zelda's lullaby på triforce-symbolen, sedan gå tillbaka och gå igenom den lilla tunneln i hålet. Sedan så kommer du till dead hand, som du ska hugga när han kommer. I huvudet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Du måste akta dig i brunnen, vissa väggar e bara illusioner som du kan gå igenom, och på vissa ställen är de hål i golvet som ser ut som vanligt golv, du ska iallafall gå runt i "curkeln" i vattnet (samma väg som den där gigantiska eld-döskallen flyger) tills du kommer till ett place där de dinns ett huvud stickandes ur väggen, spela zeldas lullaby för den, och då kommer vattnet att sänkas, då går du tillbaks till ingången, och där de förut var vatten, där kan du nu hoppa ner, kryp igenon hålet och följ vägen, när du kommer in i ett rum me massa händer, då ska du gå nära en sån där hand, så den tar dig, då kommer han upp. Slå med svärdet på hans huvud, efter de kommer de spruta upp massa lera runt honom som skadar dig, du ksa då spela suns song, då går han ner i jorden igen, låt en hand få tag på dig igen, då kommer han tillbaks upp igen, slå på huvudet... och repetera stegen tills han e död. när han e död så kommer de upp en kista innehållandes Lens Of Truth, om du kollar me lens of truth så kommer du se att de finns en kista bakom innehållandes några rupees. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blade_alle Skrivet 10 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Okej ska testa det! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 det kommer att funka om du gör som guiden.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 Hejsan! Jag undrar hur man får förstornings glaset i brunnen? Jag kan inte komma in för att det är en sten mur som står ivägen..HUr får jag bort den?? *Tacksam för svar!* Det heter Lens of Truth och e inget förstornings glas, den finns i ett rum i brunnen, men säk efter guider på nätet annars! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 Hejsan! Jag undrar hur man får förstornings glaset i brunnen? Jag kan inte komma in för att det är en sten mur som står ivägen..HUr får jag bort den?? *Tacksam för svar!* det är annars en Glas som visar sannigen...men i alla fall.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg