Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Skriv de pinsammheter som ni har varit med om här!

En för mig är när jag var på elgiganten med min pappa och skulle köpa nåt spel så ville jag veta vad det handlade om och det stod på engelska på baksidan, men jag var inte så bra på engelska då så jag frågade min pappa om han kunde läsa vad som stod. - Pratar du med mig, sa då en röst och jag tittade upp och där stod en gubbe som såg typ as full ut! Det var en aning pinsamt! :(

• Svar 52
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Donald Duck
Skrivet

min kompis han putade mig i ebgames så jag kom på några skyltar det var pinsamt tyckte jag. :(

Skrivet

Min mamma är pinsam! När jag skulle köpa Ratchet and Clank 2 som är från tre år så ville hon fråga om det verkligen var OK att jag köpte det spelet och så sa hon det till han i kassan så att typ alla andra som var där hörde det!

Skrivet

De pinsammaste som hänt mig var nog när jag var 5 år, och då gillade jag att spela på datan som fanns på biblioteket, och jag satt där hela tiden, för jag ville inte att nån annan skulle spela istället för mig, så jag satt där och var askissnödig tills jag pissade på mig, och förns DÅ sprang jag me kiss-blöta byxo och sa till pappa "jag e kissnödig", men då var de ju redan försent :lol: :ph34r:

Skrivet

Det var typ... När jag var 6 år... Då älskade jag verkligen Zelda-spelen som ingen annan och köpte några gröna kläder och en luva och lite vita trikåer.

Ni kanske fattar att jag försökte klä ut mig till Link när han är stor. Och så var det så att en kompis till mig kom hem till mig och jag hade varit avensjuk på honom

pågrund av att han hade ett blått och ett grönt öga. Då sa jag: Vi är jämlika ändå.

För att jag har en Link-dräkt och du har ett blått och ett grönt öga. Kanske inte var pinsamt då men sedan... När kompisen nämner det... Så är det ganska pinsamt.

Skrivet

mamma ringde till game shop när ja skulle köpa super mario sunshine och sa:

de kommer snart en elvoåring(ja va 11 då) och köper super mario sunshine.

hon tror att ja kan bli lurad på pengar.ja blir aldri de,men märker när kompisar blir de.

när ja kom dit,helt ovetande om va mamma hade gjort,stog nåra från min skola där och då sa expediten högt och tydlit så de hördes i hela butiken:

Jasså,du e elvaåringen som ska köpa barnspel.

dom från skolan börja skratta som ba f*n. :(

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...