Nafrali Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Skrivet 11 Juni 2004 när man har klarat diablo(spelet) kan man forts att köra då? vad gör man på battelnet? Då kommer man till en ny nivå, på battlenet så spelar man på internet Citera
Agito Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Skrivet 11 Juni 2004 ja jag vet att man spelar på internet men jag undrar vad man gör dödar varandra samarbetar byter ???????? Citera
seppo Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Skrivet 11 Juni 2004 om man klickar på ett game i join listan så kan man lasä om gubbarna...men sen byts den för nya game då trycker du på join game bara så kommer du in (hatar att det byts hela tiden) Citera
Agito Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Skrivet 11 Juni 2004 men jag menar att ska man döda varandra göra uppdrag eller vad? Citera
unreal Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Skrivet 11 Juni 2004 allt som single player fast med andra spelare där får du en lista var du kan vara neutral sammarbeta heller ovän kör över battlenet det är roligare än single Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.