Thunder Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Vad ska man göra när man har sett tjejen i under staden? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OGamer Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 (redigerat) Du kan gå och titta i alla hus tils du kommer till en sjock gubbe(tsjejens pappa)så pratar han lite.Och sen så ska du åka till första staden och titta på tven sen pratar du med dem i afären så får du 5 poké-bollar.När pokémonen blir lila kan man fonga(sno)dem.Lycka till. Redigerat 10 Juni 2004 av OGamer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Hallå, han är i Under City! Minns själv inte vad man ska göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Du kan gå och titta i alla hus tils du kommer till en sjock gubbe(tsjejens pappa)så pratar han lite.Och sen så ska du åka till första staden och titta på tven sen pratar du med dem i afären så får du 5 poké-bollar.När pokémonen blir lila kan man fonga(sno)dem.Lycka till. Muhahaha! Han trodde du du var i början... Jag kan tyvärr inte hjälpa dig. Jag har inte hunnit dit än, tyvärr... :*( jag är ledsen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 jag ligger alla fall i colosseum har öppnat den där porten och möter Stadiumet skit svårt coola låtar B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MASTER MODE Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 guben är inte alls hänes pappa man möter honom på slutet av spelet cipers boss Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 guben är inte alls hänes pappa man möter honom på slutet av spelet cipers boss hur vet du att det är bossen.är inte tjejens pappa den där gammlingen som har en pikachu eller :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Nu kanske jag är lite offtopic men är spelet bra ? ska man köpa det ? verkar tråkigt med bara 50 pokémon.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Nu kanske jag är lite offtopic men är spelet bra ? ska man köpa det ? verkar tråkigt med bara 50 pokémon.. asså köp det och nåra pokemon är coola som man fångar det är jätte kul och bra äventyr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Nje hennes farfar. Tjocka gubben är borgmästaren i vatten staden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Waluigi Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Asså va ska man göra i det nybyggda colosseumet de e bara gamla bossar där inne ska man klara alla eller?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 ja sen får man altid en slaxs nyckel av dem bossarna så går du till den där stora porten så lägg t.ex röd nyckel på röda bollen lägg på alla så öppnas den . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg