Hoppa till innehåll

Pokemon Coloseum

Thunder

Rekommendera inlägg

Du kan gå och titta i alla hus tils du kommer till en sjock gubbe(tsjejens pappa)så pratar han lite.Och sen så ska du åka till första staden och titta på tven sen pratar du med dem i afären så får du 5 poké-bollar.När pokémonen blir lila kan man fonga(sno)dem.Lycka till.

Redigerat av OGamer
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du kan gå och titta i alla hus tils du kommer till en sjock gubbe(tsjejens pappa)så pratar han lite.Och sen så ska du åka till första staden och titta på tven sen pratar du med dem i afären så får du 5 poké-bollar.När pokémonen blir lila kan man fonga(sno)dem.Lycka till.

Muhahaha! Han trodde du du var i början...

Jag kan tyvärr inte hjälpa dig. Jag har inte hunnit dit än, tyvärr... :*( jag är ledsen!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Donald Duck

jag ligger alla fall i colosseum har öppnat den där porten och möter Stadiumet skit svårt

coola låtar B)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Donald Duck

guben är inte alls hänes pappa man möter honom på slutet av spelet cipers boss

hur vet du att det är bossen.är inte tjejens pappa den där gammlingen som har en pikachu eller :unsure:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Donald Duck

Nu kanske jag är lite offtopic men är spelet bra ? ska man köpa det ? verkar tråkigt med bara 50 pokémon..

asså köp det och nåra pokemon är coola som man fångar det är jätte kul och bra äventyr
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Donald Duck

ja sen får man altid en slaxs nyckel av dem bossarna så går du till den där stora porten så lägg t.ex röd nyckel på röda bollen lägg på alla så öppnas den .

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...