Offline Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 herry potter suger.det ska vara leatherface i motorsågs massakern Tror du att du är "häftig" bara för att du har sett motorsågs massakern?jag har oxå sett den och den är ju inte ens läskig.. Harry potter är bra, väldigt bra..ska se trean snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Harry potter 3:an kommer i finland?! jag längtar bara efter att se den!! går det inte att kolla i finska biografer... om du bor i helsingfors kan du kolla i tennispalatset Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst blackwargreymon Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 han bor nog i happaranda...hahahaha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 jaha, då vet jag ingen om filmer där, men om det finns en biograf där kan han kolla där ju... det brukar stå på både finska och svenska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst blackwargreymon Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 i happaranda e de nästan bara finsko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 jaha, men titlarna kanske inte e så olika.. annars kanske han kan lite finska och kan fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 han bor nog i happaranda...hahahaha. jag bor i vasa!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst blackwargreymon Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 man sku bodda bränn opp alla hp filmerna. dom e så löjliga!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 håll ****!!!! du kan håll de där orden för dej själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst blackwargreymon Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 du ska int ge mej nåra skit ordedr!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 läs reglerna: http://forum.fuska.se/index.php?act=boardrules Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst blackwargreymon Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 jag läste dom nysss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.