Xade Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 tar nyarus sak senare men annars så får jag börga om från börgan och följa en svensk gudie i water temple men då måste jag ju göra om allt :( varför det? det e väl lite onödigt tycker jag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 18 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 jag vet men kan ju inte få tag i en nyckel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 vet du vilken det är då? själv missade jag den som är i mittersta tornet.. när man har höjt vattnet till mellan och så kunde man gå under där eller något sådant var det =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 jag vet men kan ju inte få tag i en nyckel det e bara att gå runt och leta... du kommer hitta den efter ett tag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg