*REX* Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Var finns dem?Snälla hjälp mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OGamer Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Man hittar latias o latios över alt!Det är sant. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 bredvid safari zonen gå till gräsen åt höger så möter du latios/latias fast du måste ha klarat ligan om du misslyckas att fånga då flyger dem runt som entei raikou suicune springer runt i silver gold crystal latios i ruby latias i sapphire Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 12 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Vilken av dem är blå och vilken är röd? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Latios är blå och Latias är röd.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Jepp.. finns rykten att dom är kille tjej och om man parar dom på dagiset får man antingen Latias eller latios.. jag parade en kille mawile med en tjej poocheyna och då fick jag en poocheyna på lv 5 i ägget :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Skulle inte funka, låter lika sant som tex man parar 2 mewtwo så får du en mew... man kan inte ens para Ihop legendariska pokemon därför det ska vara finnas 1 av varje legendarisk pokemon i spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 aaa... men ens kompis kan göra så i stället.. jag hade bara börjat om igen om jag hade fått 1 miljon :- jag har f*n kämpat sen jag fick det att få dem 199 pokémon jag har idag!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 bara om man kunde KLONA :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 mmm... om man bara hade kunnat det... men med det nya bra box systemet så är det lättare att flytta pokémon och man behöver inte spara varje gång man ska ta move pokémon och sen om en box är full så kan man fortfarande fånga pokémon för att dom skickas automatiskt till nästa box... det kunde man inte på dem s.k "gamla" spelen :P ... .PS. e det nån som vet om man kan göra 129 av item fusket på FR/LG som på Blå/Röd/Grön?! .DS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 hallå.. det hjälper en inte att få alla pokémon genom att klona men annars ligger det nått i det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Jag fångar aldrig Latios har mött honom 12 gånger men kan itte fånga honom med ultraball han har jättte lite liv kvar och allt sånnt men det e omöjligt!!! ska man använde diveball , netball? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg