Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jag fångar aldrig Latios har mött honom 12 gånger men kan itte fånga honom med ultraball han har jättte lite liv kvar och allt sånnt men det e omöjligt!!! ska man använde diveball , netball?

ta först mean look, sen gör så att den sover, gör så att den får lite liv och sen kasta nån(någrå) bollar!! testa det ;) B)
Skrivet

annars kan du baraanvända en wobufffet som gör att den inte kan fly.. eller en trapinch som också gör så att den inte kan fly så slipper du göra mean look... men mean look håller hela tiden.. om trapinch eller wobuffet svimmar så kan den fly..

Gäst Joppe13
Skrivet (redigerat)

Jag fångar aldrig Latios har mött honom 12 gånger men kan itte fånga honom med ultraball han har jättte lite liv kvar och allt sånnt men det e omöjligt!!! ska man använde diveball , netball?

Om du har kan du använda en hypnosis på honom när du möter honom sen nästa gång använder du mean look.

Psssssst jag har dem båda och jag fångade Latios direkt då.

Redigerat av Joppe13
Skrivet

säg nån som kan lära sig hypnossis jag har Crobat på lvl 58 med mean look men den gör bara pshysik (vet att jag stavade fel) och den e super efekctive

Skrivet

annars kan du baraanvända en wobufffet som gör att den inte kan fly.. eller en trapinch som också gör så att den inte kan fly så slipper du göra mean look... men mean look håller hela tiden.. om trapinch eller wobuffet svimmar så kan den fly..

Den kan fly för jag har testat den flyr efter nästa attack den gör
  • Skapa ny...