JYCKEN Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Skrivet 13 Juni 2004 Jag fångar aldrig Latios har mött honom 12 gånger men kan itte fånga honom med ultraball han har jättte lite liv kvar och allt sånnt men det e omöjligt!!! ska man använde diveball , netball? ta först mean look, sen gör så att den sover, gör så att den får lite liv och sen kasta nån(någrå) bollar!! testa det ;) B)
Smaragd Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Skrivet 13 Juni 2004 annars kan du baraanvända en wobufffet som gör att den inte kan fly.. eller en trapinch som också gör så att den inte kan fly så slipper du göra mean look... men mean look håller hela tiden.. om trapinch eller wobuffet svimmar så kan den fly..
Gäst Joppe13 Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Skrivet 13 Juni 2004 (redigerat) Jag fångar aldrig Latios har mött honom 12 gånger men kan itte fånga honom med ultraball han har jättte lite liv kvar och allt sånnt men det e omöjligt!!! ska man använde diveball , netball?Om du har kan du använda en hypnosis på honom när du möter honom sen nästa gång använder du mean look. Psssssst jag har dem båda och jag fångade Latios direkt då. Redigerat 13 Juni 2004 av Joppe13
Smaragd Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Skrivet 13 Juni 2004 hur kan du ha båda? bytat eller använt GS eller har du emulator?! och varför inte använda mean look sen hypnosis <_<
kimen Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Skrivet 14 Juni 2004 säg nån som kan lära sig hypnossis jag har Crobat på lvl 58 med mean look men den gör bara pshysik (vet att jag stavade fel) och den e super efekctive
Smaragd Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Skrivet 16 Juni 2004 aha.. du menar sååå!! okeej.. då bler de ju fusk!!
Smaragd Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Skrivet 16 Juni 2004 okeeej! men kan någon ett fusk och inte tipps eller nått jag menar fusk till R/S?!?!?!?!
Smaragd Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Skrivet 16 Juni 2004 när min lillsyrra spelade ruby på min emu och innan hon va i första gymmet hade hon fått 3 st rare candies
*REX* Skrivet 16 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 16 Juni 2004 Det ska jag testa.Det där med Zigzagoon altså.
knibbe Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Skrivet 20 Juni 2004 var bredvid safari zoon :ph34r: :evil: :rambo:
Shadow of Darkness Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Skrivet 20 Juni 2004 annars kan du baraanvända en wobufffet som gör att den inte kan fly.. eller en trapinch som också gör så att den inte kan fly så slipper du göra mean look... men mean look håller hela tiden.. om trapinch eller wobuffet svimmar så kan den fly.. Den kan fly för jag har testat den flyr efter nästa attack den gör
Rekommendera inlägg