Hoppa till innehåll

Alla Masker

Gäst Tutankoopa

Rekommendera inlägg

• Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

jag kan fusket...

gör anju och kafei grejen (bomersnotebok)

när det är tredje dagen ta på nunny hood och spring mot den högra sprickan vid sakons grotta. om du skulle lyckas att komma in där så luta till vänster med srtyr spaken annars förlorar du ett hjärta. ta på en mask som inte förvandlar en (exept)keaton mask. jag vet inte vad exept betyder. nå ja öm... när du styr kafei pausa och ta på (du vet vilken mask) och när det är links tur tar han på sig masken...(gör det med giants mask. jag har hört att konstiga saker händder då) och du måste klara detta annars funkar det inte! (rädda masken altså). sen när du är ute så hoppa i vatnet och ner i träsket. och vips. du är feircy deinti link utom hus. varning! gå inte in i hus eller prata med försäljare då kraschar spelet. eller om man går in i ett hus så blir man inlåst. tror utom MILK BAR.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag kan fusket...

gör anju och kafei grejen (bomersnotebok)

när det är tredje dagen ta på nunny hood och spring mot den högra sprickan vid sakons grotta. om du skulle lyckas att komma in där så luta till vänster med srtyr spaken annars förlorar du ett hjärta. ta på en mask som inte förvandlar en (exept)keaton mask. jag vet inte vad exept betyder. nå ja öm... när du styr kafei pausa och ta på (du vet vilken mask) och när det är links tur tar han på sig masken...(gör det med giants mask. jag har hört att konstiga saker händder då) och du måste klara detta annars funkar det inte! (rädda masken altså). sen när du är ute så hoppa i vatnet och ner i träsket. och vips. du är feircy deinti link utom hus. varning! gå inte in i hus eller prata med försäljare då kraschar spelet. eller om man går in i ett hus så blir man inlåst. tror utom MILK BAR.

Har du provat detta? Det verkar coolt, men jag vill minnas att man inte kan pausa i Sakon's Hideout. Och Kafei kan ju inte ta på sig masker. Och varför ska man ta på sig Giant's Mask? Det är väl Fierce Deity Mask man ska ha sen?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har alla masker nu även den masken som gör link vuxen med ett super svärd som skjuter laser blixtar. Man kan döda sista bossen med ca 3-5 slag!

jag har alla masker, men dem e ju så lätta att få ju!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst WindGanon

Majoras mask var det enklaste spelet jag nånsin spelat klarade hela spelet på typ 13 dagar hehe fast det som är sund är att masken som gör en stor kan man bara använde när man möter bossar + visste ni att den masken som gör en stor är en ond mask som majoras mask =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min syssling har Fierce Diety,fast han roar sig på spelet med att köra mot Majoras Mask utan,för han tycker att resten är för lätta.Ni kan kolla in min tråd Komma till Snowhead och kolla var jag är för det tillfället.

Redigerat av minilena
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...
  • 1 år senare...

Jag har alla masker nu även den masken som gör link vuxen med ett super svärd som skjuter laser blixtar. Man kan döda sista bossen med ca 3-5 slag!

En fråga får man tillbaka alla masker man har givit bort till dom som springer

omkring på månen?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...